נתנאל סמריק: הסיפורים הרותחים של קונטנטו נאו בע"מ מהשבוע החולף

שלום, כאן נתנאל סמריק, מו"ל קונטנטו נאו,
שורה ענפה של כותבים, אנשי עסקים ויועצים יוצאים לאור כל שבוע ב-"קונטנטו נאו".
שמח לחלוק עמך את חדשות היציאה לאור של השבוע החולף:
 
אומנות. התובנה של קונטנטו נאו להיום – תשלבו את היצירות המיוחדות שלכם עם הסיפור האישי והייחודי שלכם.
ציור, צילום, פיסול ועוד. אנו בקונטנטו נאו מאמינים שיש אין ספור דרכים אומנותיות להביע את עצמכם ולחלוק את סיפורכם האישי.
אצלנו תוכלו לשלב את האומנות שלכם עם מסע היציאה לאור של סיפורכם בכל דרך שתבחרו.
מוזמנים להגיע למשרדנו ברמת החייל לפגישת ייעוץ ראשונית על כוס אספרסו חמה.
You are a Best Seller!
מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.
בגלי צה"ל דיגיטל, שעה אישית עם גיבור ישראל, אלוף במיל. עמירם לוין אותו זכיתי לארח באולפן גל'צ לשעה מרגשת במסגרת התכנית "70 על 70". אחד מהאלופים הכי המרתקים שיש, לשיחה אישית עם סיפורים אישיים יוצאי דופן. כעת בין זכרון לעצמאות לזכרון, להקשבה באתר גל"צ: https://glz.co.il/…/70-%D7%A2%D7%9C-7004-02-2022-1801

מהצלת פקודו מטביעה, ראה"מ לשעבר בנימין נתניהו, ועד להצלת הקצין הצעיר, ראה"מ בנט, אז כשהיה מכותר תחת אש בלבנון. עמירם לוין חולק סיפורים שלא סיפר לעולם.

כל תגובה תתקבל באהבה, סוף שבוע רגוע ומלא בנחמה.
נתנאל 
See less
הנצחה. התובנה של קונטנטו נאו להיום – תנהלו את סיפור המורשת האישי שלכם עם האופן המדויק שתרצו לספר אותו.
בין אם תבחרו לבוא להתראיין באולפן טלוויזיה דיגיטלי וכך להנציח את מורשתכם בווידאו, באודיו ובאמצעות ראיון אישי.
או ייתכן שתרצו להנציח את המורשת שלכם דווקא באמצעות ספר מודפס בעברית בישראל או בחו״ל ב-12 שפות שונות, תרגום של סיפורכם הייחודי לפורמט קינדל ואמאזון בינ״ל.
ייתכן שדווקא סרט דוקומנטרי מלא שעוקב אחרי התחנות המשמעותיות בחיים שלכם, בלוקיישן בו הן התרחשו, היא הדרך שבה תבחרו להנציח את עצמכם.
העיקר שתבחרו ולא תברחו מהתמודדות עם שאלת ההנצחה שלכם. כל דרך ואופן בה יהיה מתאים עבורכם להנציח את המורשת הפרטית שלכם, אנו בקונטנטו נאו נשמח לשוחח יחדיו על כוס אספרסו חמה במשרדנו ברמת החייל.
כולנו יודעים שהדבר הכי וודאי בחיים הוא המוות ולא רק בימי זיכרון.
מצורפות כאן תמונות של כמה מבין עשרות האנשים אותם קונטנטו ליוותה לאורך יותר מ-20 שנה שהנציחו את מורשתם כאן טרם עברו אל העולם הבא:
דני נישליס ז"ל, מנכ"ל רדיו חיפה ממייסדי הרדיו האזורי בישראל. ג' יפית ז"ל, אשת עסקים ויזמית בתחום התקשורת. פלאטו שרון ז"ל, חבר הכנסת "ומה אתם עשיתם בשביל מדינה?". יצחק קאול ז"ל, מנכ"ל בזק לשעבר בהשקת ספרו "מחובר".
מוזמנים גם ביום הזה לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.
בדיוק היום, בשנה שעברה, העלנו את הראיון המיוחד של דורון רובין ז"ל שיצא עמנו למסע הוצאה לאור עם ספר מרתק ומטלטל אודות חייו ושירותיו הצבאי הענף.
"בדרכי שלי", הספר שדורון עמל עליו רבות ויצא ב-2018, השנה בה נפטר, עומד בכותרת שלו. לאורך כל המסע, דורון עשה את הדברים בדרך הייחודית והמסקרנת שלו, ואנו היינו גאים ושמחים ללכת עמו בכל שלב התהליך המרתק.
רובין, ששירת בצה"ל 28 שנים והשתחרר בדרגת אלוף, צוטט באומרו אודות הספר: "זו איננה אוטוביוגרפיה. קורות חיי הם לא עד כדי כך חשובים. אני רק מבקש לחלוק את ניסיוני כמפקד שהוביל לוחמים לקרב. אין כאן אמירה תיאורטית אחת שלא נבחנה תחת אש. הדוגמאות שמובאות הן מרגבים שהאדימו. ברור לי שבחלק מהמקרים התגובות לדברים הנכתבים יהיו עוינות. אני יודע – מדובר בדיני נפשות. אך הגעתי למסקנה שעלי לומר את דברי. זוהי צוואתי האישית והמקצועית לדורות הבאים."
לקראת יום הזכרון המתקרב, כולנו בקונטנטו נאו נזכרים בראיון שקיים עם המו"ל, נתנאל סמריק, באולפן הטלוויזיה הדיגיטלי של קונטנטו נאו במסגרת התכנית "היוצאים לאור".
נטוורקינג. הסיפור המרהיב שלך יכול ליצור גשר בלתי ייאמן בין בני אדם.
בין אם זה דרך ראיון באולפן טלוויזיה דיגיטלי, ספר מודפס בארץ ובחו״ל ב-12 שפות שונות, תרגום של סיפורכם הייחודי לפורמט קינדל ואמאזון בינ״ל או אפילו סרט דוקומנטרי מלא – כל איש או אשת קשר שתיצרו בתחום הפעילות שלכם, בזכות הסיפור שלכם שתעבירו לו, יכול לסייע לכם ואתם בתורכם יכולים לסייע לו.
אתם רבי המכר, וכך תוכלו להפיץ את ״כרטיס הביקור״ שלכם הצורה הכי יעילה, נכונה ומדויקת לקהל החלומות שתבנו בקפידה.
You are a Best Seller!
מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.
בינלאומיות. היום בפינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו.
נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם מענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו.
התובנה שלנו להיום – בחרו את המדיה המותאמת עבורכם וצאו לירידי הספרים ברחבי העולם.
אתם יכולים לבחור להציג ביריד הבינ"ל באמצעות דיגיטל, ספרים מודפסים, קטעי שמע, סרטים טלוויזיונים או פרומו לסרטי קולנוע.
בחודש בו יריד הספרים הבינלאומי הגדול בלונדון עבר לשלב הפולוואו-אפים מעשרות פגישות שהתקיימו במהלכו, יריד בו אנו זכינו לבקר במשך עשור, ובתקופה שמדיום הווידאו הדיגיטלי כבר מזמן נפוץ יותר מאשר תכניות הכבלים הישנות. בעידן המודרני, אתם מוזמנים להצטלם באולפן טלוויזיה דיגיטלי ולהעלות את סרטי הראיונות שלכם, כולל לאפשר הצצות אל מאחורי הקלעים, לאינטרנט ולאתרים עם קהל היעד המדויק והנכון של הסיפור הייחודי שלכם. מצורפות כאן תמונות זיכרון מיריד הספרים הבינ"ל של 2015 בו הצגנו בלונדון. אנו בקונטנטו נאו שמחים לראיין אתכם באולפן הווידאו הדיגיטלי שלנו ברמת החייל, שיחה על כוס אספרסו ברקע מסך ירוק מקצועי אודות הסיפור והתהליך האישי שלכם.
אתם רבי המכר של הסיפור שלכם, וכל מדיה משמשת גישה לפלח אחר מקהל היעד שלכם. בין אם זה דרך ספר מודפס או דיגיטלי, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי או אפילו סרט דוקומנטרי באורך מלא – אנו בקונטנטו נאו נשמח לסייע ולוות אתכם בכל דרך שבה תראו לנכון.
You are a best seller!
אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!

כתוב/כתבי תגובה