נתנאל סמריק: הסיפורים החמים של קונטנטו נאו – הוצאה לאור בינלאומית – מהשבוע החולף

שלום, כאן נתנאל סמריק, מו"ל קונטנטו נאו,שורה ענפה של כותבים, אנשי עסקים ויועצים יוצאים לאור כל שבוע ב-"קונטנטו נאו".שמח לחלוק עמך את חדשות היציאה לאור של השבוע החולף: תרגום לעולם – צאו לאור עם הסיפור שלכם לקהל בינלאומי באופן הייחודי לספרכם. ייתכן והסיפור שלכם מתאים לקהלים מסויימים בשפות ומדינות שונות. בצעו מחקר מקיף דרך האינטרנט והרשתות החברתיות, עם ניסויים בשפות שונות על מנת לבחון את הנושא ולקבל החלטה מושכלת. על מנת להגיע לקוראים המדויקים של הסיפור הייחודי שלכם, ניתן להשתמש בכלי של תרגום לעולם על מנת להרחיב אופקים פרטיים ועסקיים. בין אם זה דרך ספר מודפס או אינטרנטי, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי או אפילו סרט דוקומנטרי, אנו בקונטנטו נשמח לסייע לכן להפיץ את משנתכם ב-12 שפות ברחבי הגלובוס. You are a Best Seller! מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.מהדורת דיגיטל של 'ישראל היום' מפרסמת בסופ'ש המלצתינו החמה לספר ולסופר מאד מסקרן, שחוצב בדרך חדשה. מוזמנים להקליק. לקרוא ולהגיב.

Ab testing עשו בעצמכם מחקר ברשתות החברתיות השונות (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק…) ובדקו היכן האלגוריתם מדויק ביותר ומביאים לכם את התוצאות האורגניות שאתם מצפים להן, יחד עם קוראים נהדרים לסיפור הייחודי לכם. העלו כמה גרסות של הסיפור שלכם, יחד עם תמונות, ווידאו, או ראיון אולפן, ובדקו את התוצאת שלהם. צאו לאור עם הסיפור שלכם ברשתות החברתיות, תנו טעימה לקהל יעד פוטנציאלי באמצעות טרגוט קהלים – זו התובנה של קונטנטו להיום. על מנת להגיע לקוראים המדויקים של הסיפור הייחודי שלכם, ניתן להשתמש בכלי המיתוג של הרשתות החברתיות, כולל טרגוט קהלים מדויק ליעילות מקסימלית. רשתות חברתיות – בין אם זה דרך ספר מודפס או אינטרנטי, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי או אפילו סרט דוקומנטרי, ברשתות החברתיות תמיד ניתן למצוא את הנישה הרלוונטית עבורכם. מוזמנים להגיע למשרדנו ברמת החייל לפגישת ייעוץ ראשונית על כוס אספרסו חמה. You are a Best Seller! מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.
יח״צ. התובנה של קונטנטו נאו להיום – פנו לכלל המדיות, הישנות והמודרניות, על מנת לספר את סיפורכם לקהל הרחב. על מנת להגיע לקוראים המדויקים עם הסיפור הייחודי שלכם, יש לפנות למיתוג ויחסי הציבור המתאימים לסיפורכם ולדרככם. אנו גאים היום להעלות את אלוף במיל. רן גורן, שהוציא לאור עמנו את הספר החדש שלו: ״דיווח תוצאות אלפא״ ופורסם ככתבת שער במוסף ״סוף השבוע״ של מעריב. כמובן גם בדיגיטל, לינק בתגובה הראשונה. מוזמנים להגיע למשרדנו ברמת החייל לפגישת ייעוץ ראשונית על כוס אספרסו חמה. You are a Best Seller! מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.
שימו את הרוח לפני הרווח. התובנה של קונטנטו נאו להיום – צאו למסע יציאה לאור כאשר הרוח והיצירה לפני הרווח והתמלוגים. ״הצלחה היא לאהוב את מי שאתה, את מה שאתה עושה ואת הדרך בה אתה עושה זאת״ – מאיה אנג׳לו, סופרת ומשוררת. אנו בקונטנטו נאו מאמינים כי ההצלחה נמדדת אך ורק ברוח וברצון שלכם להוציא לאור את הסיפור האישי שלכם בכל דרך שתבחרו. בין אם דרך ספר, סרט או סדרת ראיונות באולפננו, אנחנו נשמח לסייע וללוות אתכם בכל שלב בדרך. מוזמנים להגיע למשרדנו ברחוב הברזל 3 ברמת החייל לפגישת ייעוץ ראשונית, לגמרי במתנה מאיתנו על כוס אספרסו ועוגיות תוצרת בית. You are a Best Seller! מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.

אומנות. התובנה של קונטנטו נאו להיום – תשלבו את היצירות המיוחדות שלכם עם הסיפור האישי והייחודי שלכם. ציור, צילום, פיסול ועוד. אנו בקונטנטו נאו מאמינים שיש אין ספור דרכים אומנותיות להביע את עצמכם ולחלוק את סיפורכם האישי. אצלנו תוכלו לשלב את האומנות שלכם עם מסע היציאה לאור של סיפורכם בכל דרך שתבחרו. מוזמנים להגיע למשרדנו ברמת החייל לפגישת ייעוץ ראשונית על כוס אספרסו חמה. You are a Best Seller! מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.

כתוב/כתבי תגובה