הסיפורים החמים של קונטנטו נאו מהשבוע החולף, מתחילים את חודש מאי בהובלת נתנאל סמריק

שלום, כאן נתנאל סמריק, מו"ל קונטנטו נאו,שורה ענפה של כותבים, אנשי עסקים ויועצים יוצאים לאור כל שבוע ב-"קונטנטו נאו".שמח לחלוק עמך את חדשות היציאה לאור של השבוע החולף: עם שלמה ארצי יחד כעת באתר גלי צה"ל, בין יום השואה ליום הזיכרון והעצמאות, אתם מוזמנים אישית להקשיב. זכות לארח במפגש אולפנים את אחד האמנים הכי ישראלים שיש, לשיחה אישית עם סיפורים אישיים יוצאי דופן. כעת להקשבה באתר גל"צ: https://glz.co.il/…/70-%D7%A2%D7%9C-70-%D7%A2%D7%9D-%D7… בימים אלו, במעבר בין חושך ליציאה לאור, שמחתי לראיין את אחד מאנשי האור הגדולים בתולדות המדינה. בשיחה בתחנה הצבאית עם שלמה ארצי אנחנו מדברים על חייו כפי שטרם הכרנו. כל תגובה תתקבל באהבה, סוף שבוע רגוע ומלא במוזיקה טובה ומרעננת ושבת של שלום.

והיום בפינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו. נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם מענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו. התובנה שלנו להיום – בנו את תכנית הטלוויזיה של עצמכם והזמינו את קהל היעד שלכם לצפות מאחורי הקלעים. המדיום הטלוויזיוני כבר מזמן עבר את תכניות הכבלים הישנות. בעידן המודרני, כל אחד יכול להצטלם באולפן טלוויזיה דיגיטלי ולהעלות את סרטי הראיונות שלו, כולל הצצות אל מאחורי הקלעים, לאינטרנט ולאתרים עם קהל היעד המדויק והנכון של הסיפור הייחודי שלנו. אנו בקונטנטו נאו נשמח לראיין אתכם באולפן שלנו ברמת החייל, שיחה על כוס אספסרו ברקע מסך ירוק מקצועי אודות הסיפור והתהליך האישי שלכם. אתם רבי המכר של הסיפור שלכם, וכל מדיה משמשת גישה לפלח אחר מקהל היעד שלכם. בין אם זה דרך ספר מודפס או דיגיטלי, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי או אפילו סרט דוקומנטרי באורך מלא – אנו בקונטנטו נאו נשמח לסייע ולוות אתכם בכל דרך שבה תראו לנכון. You are a best seller! אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!

והיום בפינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו. נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם מענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו. העצה שלנו להיום – תנו לקוראים שלכם מתנה, והם יוכלו להחזיר לכם מתנה בחזרה. אחת מהתובנות החשובות ביותר במסעות יציאה לאור, גם בפרינט וגם בדיגיטל, היא כיצד לעורר עניין בקוראים פוטנציאלים לפני שהצטרפו לקהילה שלכם אודות היצירה המרתקת שלכם. הוציאו לאור טעימה, קטע קצר מהספר שימשוך את הקוראים פנימה וישאיר אצלם טעם של עוד. חלקם יחזירו לכם את הטובה ויעשו את המאמץ לקרוא את הסיפור המלא והייחודי שלכם. אנו בקונטנטו נאו נשמח ללוות אתכם בכל תהליך שתבחרו, בין אם זה דרך ספר בינלאומי בארץ ובחו״ל, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי, סרט דוקומנטרי על סיפור החיים הייחודי שלכם או אפילו יצירת הרצאה יחידה במינה אודות הזווית של הסיפור האנושי שלכם. You are a best seller! אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!

והיום בפינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו. נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם טיפים ומענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו. התובנה שלנו להיום – הרכיבו את קהל היעד המדויק שלכם דרך מיתוג דיגיטלי. אנו, היוצאים לאור כל יום ביומו, זקוקים לדעת את קהל היעד המדויק של הסיפורים שלנו על מנת לקבל את התוצאות המותאמות עבורנו ועבור היצירות שלנו. עשו מחקר, התעמקו בנתונים, בצעו סקר שוק ותשתמשו בחכמה במשאבי המיתוג הדיגיטלי הרבים שנמצאים באינטרנט. אנו בקונטנטו נאו נשמח ללוות אתכם בכל תהליך שתבחרו, בין אם זה דרך ספר בינלאומי בארץ ובחו״ל, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי, סרט דוקומנטרי על סיפור החיים הייחודי שלכם או אפילו יצירת הרצאה יחידה במינה אודות הזווית של הסיפור האנושי שלכם. You are a best seller! אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!

והיום בפינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו. נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם טיפים ומענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו. הטיפ שלנו להיום – אל תלכו בין הטיפות, היו מוכנים לסערות ושמרו על שלווה פנימית. מסע יציאה לאור מלווה בהרבה רגשות, אמוציות, מהמורות וקשיים. כל אחד יכול להוציא את הסיפור המיוחד שלו לאור, אך זה תהליך שדורש סבלנות ושלווה פנימית. מצאו את הדרך האידיאלית עבורכם להוציא לאור את הסיפור לקהל היעד המדויק שלכם. אנו בקונטנטו נאו נשמח ללוות אתכם בתהליך, בין אם זה דרך ספר בינלאומי בארץ ובחו״ל, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי, סרט דוקומנטרי על סיפור החיים הייחודי שלכם או אפילו יצירת הרצאה יחידה במינה אודות הזווית של הסיפור האנושי שלכם. You are a best seller! אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!

היום בפינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו: אני שמח להציג היום, טיפ חדש לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו. הטיפ שלנו להיום – הפכו את הידע והמומחיות האישית שלכם לעסק מצליח עם סיפורכם ככרטיס ביקור. הפוליטיקאים ואנשי העסקים המצליחים ביותר בעולם כבר הבינו – הסיפור האישי של כל אחד מאיתנו טומן בחובו עוצמה רבה. אם נשתמש בסיפור זה בחוכמה ונוציאו אותו לאור בדרך הרלוונטית עבורנו ועבורו, נוכל למנף אותו, יחד עם הידע והמומחיות שלנו בתחומי העיסוק הפרטיים שלנו, לתחושת שגשוג והצלחה. אנו בקונטנטו נאו נשמח ללוות אתכם בתהליך, בין אם זה דרך ספר בינלאומי בארץ ובחו״ל, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי, סרט דוקומנטרי על סיפור החיים הייחודי שלכם או אפילו יצירת הרצאה יחידה במינה אודות הזווית של הסיפור האנושי שלכם. You are a best seller! אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!

כתוב/כתבי תגובה