הסיפורים המסקרנים של קונטנטו נאו מהשבוע האחרון – נתאנל סמריק: 17/04/22 – 24/04/22

שלום, כאן נתנאל סמריק, מו"ל קונטנטו נאו,שורה ענפה של כותבים, אנשי עסקים ויועצים יוצאים לאור כל שבוע ב-"קונטנטו נאו".שמח לחלוק עמך את חדשות היציאה לאור של השבוע החולף:
היום בפינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו:נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם טיפים ומענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו.
הטיפ שלנו להיום – הפכו את הידע והמומחיות האישית שלכם לעסק מצליח עם סיפורכם ככרטיס ביקור.

הפוליטיקאים ואנשי העסקים המצליחים ביותר בעולם כבר הבינו – הסיפור האישי של כל אחד מאיתנו טומן בחובו עוצמה רבה. אם נשתמש בסיפור זה בחוכמה ונוציאו אותו לאור בדרך הרלוונטית עבורנו ועבורו, נוכל למנף אותו, יחד עם הידע והמומחיות שלנו בתחומי העיסוק הפרטיים שלנו, לתחושת שגשוג והצלחה.
אנו בקונטנטו נאו נשמח ללוות אתכם בתהליך, בין אם זה דרך ספר בינלאומי בארץ ובחו״ל, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי, סרט דוקומנטרי על סיפור החיים הייחודי שלכם או אפילו יצירת הרצאה יחידה במינה אודות הזווית של הסיפור האנושי שלכם.
You are a best seller!
אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!

לאחר הפסקה קלה, אנו מחזירים את פינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו.נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם טיפים ומענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו.הטיפ שלנו להיום – חברו את הרוח והרווח של הסיפור שלכם.בין אם זה דרך ספר בינלאומי בארץ ובחו״ל, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי, סרט דוקומנטרי על סיפור החיים הייחודי שלכם או אפילו יצירת הרצאה יחידה במינה אודות הזווית של הסיפור האנושי שלכם – אנו בקונטנטו נאו ממליצים לרתום את הרוח לפני הרווח, על מנת לקבל חווית הצלחה אישית בצורה נכונה וריאלית.You are a best seller!אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!
לאחר הפסקה קלה, אנו מחזירים את פינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו.נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם טיפים ומענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו.הטיפ שלנו להיום – אתם רבי המכר של עצמכם!בין אם זה דרך ספר בינלאומי בארץ ובחו״ל, סדרת ראיונות באולפן טלוויזיה דיגיטלי, סרט דוקומנטרי על סיפור החיים הייחודי שלכם או אפילו יצירת הרצאה יחידה במינה אודות הזווית של הסיפור האנושי שלכם – אנו בקונטנטו נאו שמחים ללוות אתכם בכל דרך ואופן שבה תבחרו לצאת לאור. חווית ההצלחה הפנימית תלויה בהשארת ציפיות ריאל
יות וראש על הכתפיים: הספר, הסרט, סדרת הראיונות או ההרצאה יכולים כולם לשמש ככרטיס ביקור עבורך בשלל מטרות אישיות ועסקיות הרלוונטיות עבורכם ועבור קהל היעד המדויק שלכם.You are a best seller!אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!

לאחר הפסקה קלה, אנו מחזירים את פינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו.נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם טיפים ומענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו.הטיפ שלנו להיום – הגיעו לירידי הספרים.אנו בקונטנטו נאו שמחים ללוות כותבים ויוצרים שמשתוקקים להוציא לאור את הספר הבינלאומי שלהם בירידי הספרים הרלוונטיים לקהל היעד שלהם ברחבי העולם: מספרו של דני יתום ביריד הספרים הגדול בבייג'ינג ועד לספרי ילדים ביריד של פרנקפורט בגרמניה.קחו כרטיס טיסה ליריד המתאים ביותר עבורכם ועבור קהלכם והתחילו לעשות נטוורקינג, ליצור קשרים עם האנשים המשפיעים בקהילות להן אתם רוצים להתחבר.אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!
לאחר הפסקה קלה, אנו מחזירים את פינת "שאל את המו"ל" בעמודי המדיה החברתית של קונטנטו נאו.נתנאל סמריק, המנכ"ל והמוציא לאור בקונטנטו, עם טיפים ומענים לשאלות שלכם אודות מסע היציאה לאור של כל אחד מאיתנו.הטיפ שלנו להיום – פנו לדיגיטל והתחברו לטלפונים החכמים.קהל היעד שלכם אולי הולך לחנויות הספרים הנבחרות, ייתכן ומסתובב בשבוע הספר או הולך למועדוני ספרות כאלה ואחרים. אולם, מה שבטוח זה שהם מחוברים לטלפונים חכמים – חוקרים בגוגל, מגוללים בפייסבוק, מסתכלים באינסטגרם או אפילו מקליקים באתרי מיתוג למיניהם. אנו בקונטנטו נאו מציעים לכם לפנות לדיגיטל כדי להרחיב את היריעה ולתפוס את קהלכם המדויק דרך שימוש בנתונים וחיפושים נכונים.אם יש לכם שאלות שתרצו להעלות בפנינו, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות לפוסט זה, או בהודעה פרטית לעמוד, ואולי השאלה שלכם תענה בשבוע הבא!
סערת נאמנות ערביי ישראל ומעורבותם בפיגועים ובקואליציה מתחדדת. נאיל זועבי, איש החינוך הותיק והמוסלמי הראשון ששוריין לרשימת הליכוד לכנסת, מוציא לאור כעת את סיפורו המיוחד בראיון מרתק לתכניתו של אברי גלעד.אנו בקונטנטו נאו גאים ללוות את תהליך המיתוג של ספרו החדש של נאיל זועבי, ״ערבי בשביל ישראל״, בהוצאת ״עכשיו אפשר״ שכתב עמנואל בן סבוהיום אנו מעלים קטע מהראיון שנתן אמש זועבי לאברי גלעד,רשת 13, בעקבות אמירותיו של איימן עודה אודות התפטרות אנשי כוחות הביטחון הערבים.מתי גם אתם תחליטו להוציא לאור ולמתג את הסיפור שבוער בכם יחד עם קונטנטו?
מוזמנים לאולפן הטלוויזיה שלנו כדי ללמוד כיצד להוציא לאור את סיפורכם המיוחד. כדי לעשות צעד משמעותי בתהליך היציאה שלך לאור.

כתוב/כתבי תגובה