נתנאל סמריק: עדכון שבועי – הסיפורים החמים של קונטנטו נאו, בית הוצאה לאור בינלאומי!

שלום, כאן נתנאל סמריק, מו"ל קונטנטו נאו,שורה ענפה של כותבים, אנשי עסקים ויועצים יוצאים לאור כל שבוע ב-"קונטנטו נאו".שמח לחלוק עמך את חדשות היציאה לאור של השבוע החולף ולאחל חג חנוכה שמח ומאיר!
תת גונדר בדימוס, אליהו צ'צ'שוילי, הנחשב לאחר מפורצי הדרך מבני העדה הגיאורגית בארגון הכליאה הלאומי, יוצא לאור כעת עם ספרו – "הפרש ישראוריה".הספר בוחן את הסיבות והנסיבות של תוצרי הסטייה בחברה. התהליך נבחן דרך סיפורי רקע של אלפי דמויות ואירועים בהם נתקל המחבר בעבודתו כסוהר וכמפקד, אודותיהם דווח שנים רבות בתקשורת.זהו מסמך חברתי, שתכליתו להאיר את "החצר האחורית" של החברה.המטרה הצנועה: לעורר שיח ומודעות, שנעדרת בימי השגרה, בתקווה שישמש כ"מורה נבוכים" עבור כל הורה, מורה, שוטר, איש ממשל ומְשַׁקֵּם. בעלילה, דרך הדמויות שבה, ישתקף ההווי היהודי של הקהילה היהודית-גיאורגית, תוך שימוש בחוכמת חז"ל המתייחסות לחוליי החברה והמענה אליהן.אנו בקונטנטו נאו מאמינים כי אתם והסובבים אתכם יכולים ליהנות רבות ולקבל העשרה מניסיון חייכם האישי. כל סיפור וכל מסע יציאה לאור הוא שונה ומיוחד במינו, כל אחד מגיע עם תובנות ולקחים חשובים מהיבטים שונים בתכלית.הסופר אליהו צ'צ'שוילי השיק את ספרו השבוע והודה לצוות קונטנטו נאו על הסיוע במסע היציאה לאור של כתב ידו.מתי גם אתם תבחרו להשיק את סיפור חייכם בקונטנטו?

אמש יצא לאור כי הצעת החוק להגבלת כהונת רה״מ לשמונה שנים עברה בקריאה ראשונה ברוב של 66 חברי כנסת.כיוון שהצעת חוק מסוג זה עליה לעבור ברוב של 61 חברי כנסת, כל קול היה קריטי במיוחד.אנו בקונטנטו נאו מאמינים ש-״כל קול חשוב״. הקולות שלכם, המבקשים לפתוח במסע של יציאה לאור, הם השליחות שלנו בעבודתנו. בין אם זה דרך קול הפורץ בראיון באולפן הטלוויזיה הדיגיטלי שלנו, קול פנימי הרואה אור דרך ספר מודפס ואינטרנטי ברחבי העולם או אפילו דרך סרט דוקומנטרי. בכל אופן שבו אתם רוצים לצאת לאור, אנחנו כאן בשביל לכוון ולסייע לכם להגיע ליצירות המתאימות עבורכם.השר אלי אבידר, אחד מתומכי הצעת החוק, ממובילי המחאות בבלפור ואדם היוצא לאור כל יום מחדש, התארח באולפן קונטנטו במסגרת התכנית ״היוצאים לאור״ ושוחח אודות הרגע המטלטל בחייו בו סיפרו לו על מות אביו.מתי גם אתם תבחרו לחלוק עמנו את הרגעים המטלטלים בחייכם?

ברוך ברלינר יוצא כעת לאור עם ארבעת ספריו הבינלאומיים בקונטנטו, הכוללים מאות שירים מקוריים פרי עטו.ד״ר ברוך ברלינר הוא יוצר שאנו מלווים שנים רבות. ארבעת הספרים החדשים מהווים את מספרים 10,11,12,13 הרואים אור עמנו, כאשר אנו צופים ומשתוקקים להגיע ל-20 בקרוב מאוד.ברלינר, שבילה את רוב הקריירה שלו כאקטואר וכלכלן, תמיד כתב והלחין שירים להנאתו. כיום, הוא עובד במלאכתו ״במשרה מלאה״ ומפיץ את עבודותיו בארץ ובעולם יחד עם זוגתו האהובה, רוחמה, לה מקדיש את שיריו המקסימים.אנו בקונטנטו נאו מאמינים כי יחד עם תמיכה זוגית אוהבת ומחבקת, ניתן להגיע לגבהים חדשים. תקשורת והבנה, בחיים בכלל ובמסע יציאה לאור בפרט, הם כלי חשוב להצלחה. בין אם זה דרך ספרי שירים כמו ברלינר, ראיונות באולפן הטלוויזיה הדיגיטלית שלנו או אפילו סרט דוקומנטרי, אנחנו נשמח להיות שם עבורכם עם יד מכוונת להוצאת הסיפור שלכם לאור בדרך המתאימה לכם.מתי גם אתם תבחרו להוציא לאור את השירה הפנימית שלכם?

סיפור משפטו של משה חוגג, בעלי קבוצת הכדורגל בית״ר ירושלים, מסתעף כעת עם יציאה לאור של ראיות חדשות.לאחר שהגיע בקול תרועה גדולה לקבוצה, אוהדי בית״ר ירושלים מפנים את גבם לחוגג.אנו בקונטנטו נאו מאמינים שעל האמת לצאת לאור, ויש להמתין לבירור סופי של הנידון כדי לקבל החלטה, לבסוף בכנות יתגלה הסיפור האמיתי.אמת המבקשת לפרוץ לאור יכולה לצאת דרך ראיונות באולפן הטלוויזיה הדיגיטלית שלנו, דרך ספר דיגיטלי ומודפס ברחבי העולם ואפילו דרך סרט דוקומנטרי.מוטלה שפיגלר, אחד מגדולי שחקני ישראל ומאמן בית״ר לשעבר, התראיין באולפן קונטנטו נאו במסגרת התכנית ״ישר ללב״ וסיפר לנו על רגעי ההעפלה לישראל באונייה בעודו ילד צעיר.מתי גם אתם תברחו לעשות ״עלייה״ למשרדי קונטנטו נאו ולשוחח עמנו?

יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים מצוין השבוע.ה-25 לנובמבר מצוין מדי שנה כבר מעל ארבעה עשורים, ואף הוכרז כמועד בינלאומי על ידי האו"ם בשנת 1999.דנה ברנזון, סופרת ומאמנת אישית, גוללה את סיפורה המזעזע בספר "סולמות ונחשים – הדרך הביתה". סיפור על האונס שעברה בקיבוץ בצפון על ידי מספר גברים כשהייתה בת 15 בלבד. סיפורה לא פורסם מעולם טרם הוצאת הספר והיא בחרה שלא להגיש תלונה כנגד האנסים. הם מסתובבים בינינו, היא פגשה אותם לא פעם.אנו בקונטנטו נאו מאמינים גם בהשראת סיפורה של דנה ברנזון, שהייתה מי שהוציאה לאור את ספרה בקונטנטו לפני שנים ארוכות בעברית ובאנגלית, כי לכל אדם יש בחירה. גם אחרי חוויה קשה ומטלטלת, האם לשקוע בתוכה והלפוך לקורבן של החיים? או להשתקם מתוכה כמו שבחרה דנה, לאסוף את הרסיסים ולבנות את עצמנו מחדש כאדם חזק יותר?היום אנו מפרסמים הצצה לספרה של דנה ברנזון, שיצא לאור בעברית ובאנגלית עם הסיוע של קונטנטו נאו.מתי גם אתם תבחרו להוציא לאור את הסיפורים בהם אספתי את שברי עצמכם שלכם באולפן ומשרדי קונטנטו נאו?

אתה רב המכר של עצמך והספר הוא כרטיס הביקור המיתוגי עבורך. ספרו של עמיתנו האוסטרלי, בארט קנת, בדירוג "רבי המכר של אמאזון", מקומות 1-100 בשלוש קטגוריות, כך בקמפיין מיתוג כעת, עם קונטנטו נאו.ההכרה בספר מהווה מנוף ליחסי הציבור לספר ולכותב, המתמחה במנהיגות במכירות והרווח האמיתי כמעט אינו כספי, מבחינת כמות המכירות בפועל והתמלוגים.ספרו של בארט, העוסק בארבעת השלבים שכל איש עסקים ומכירות חייבים להכיר, מקבל ביקורות משבחות מקוראיו ואלו שהכתוב סייע להם בשיטות המכירות האישית שלהם.אנו בקונטנטו נאו שמחים להעניק שירות ליוצרים מכל רחבי הגלובוס כדי להוציא את הספרים והסיפורים הייחודיים שלכם לאור, לכן אנו מוציאים לאור ומתרגמים ב-12 שפות שונות.בארט קנת כתב את ספרו במטרה לעזור לכולנו להיות אנשי המכירות של עצמנו, "אתם רבי המכר" של הסיפורים והספרים שלכם.מתי גם אתם תבחרו להגיע למשרדי קונטנטו ולהיות רבי המכר של עצמכם עם ספר או ראיון באולפן?

נר ראשון של חנוכה לצד סיפור הוריאנט הדרום אפריקאי שמתפשט.לא ברור מה מתפשט כרגע מהר יותר, הסיפור על הוריאנט או הוריאנט עצמו. מקבלי ההחלטות משדרים סט הגבלות חדש ובעולם מדווחים שהנגיף מדבק אף יותר מבני דודיו ההודי והברזילאי.כשסיפור בסדר גודל כזה יוצא לאור במקביל לכל העולם, מי שמחזיקים בנר השמש של החנוכייה, הם שוב אנשי הרפואה שלא יודעים רגע אחד של הפוגה מחג חנוכה הקודם.דווקא בנר ראשון של חנוכה, חג האור, אנו שמחים לשדר ראיון עם מנכ"ית ההסתדרות הרפואית, לאה ופנר, שסייעה בהוצאת הספר ״סיפורים בחלוק הלבן״ שראה אור בהוצאת קונטנטו.מתי גם אתם בחג האור תבחרו לצאת לאור בעצמכם?

כתוב/כתבי תגובה