עדכון שבועי עם הסיפורים החמים של קונטנטו לנר שמיני של חנוכה עם המו"ל הבינלאומי, נתנאל סמריק

נר שמיני של חנוכה שמח!
שלום, כאן נתנאל סמריק, מו"ל קונטנטו נאו,שורה ענפה של כותבים, אנשי עסקים ויועצים יוצאים לאור כל שבוע ב-"קונטנטו נאו".שמח לחלוק עמך את חדשות היציאה לאור של השבוע החולף:
יפית גרינברג ז"ל, שהייתה ידועה בכינוייה "ג. יפית", הלכה לעולמה בגיל 70 לאחר מאבק ממושך בגידול סרטני.יפית זכתה לפרסום בשל הפרסומות הרבות בהן השתתפה והפכה לשם בכל בית בישראל. עם לקוחותיה בתחום העסקי נמנו כמה מהחברות הגדולות בארץ: סופר פארם, כללית, תנובה, סנו, הוט ועוד.יפית הייתה שכנה למשרדי קונטנטו נאו ברמת החייל, ראינו אותה באופן תדיר במעלית ובמסדרונות השכנים, תמיד עם חיוך אדיב ומכיל.שיתפנו עמה פעולה גם בדרכים אחרות: מטבע הדברים, ספרי קונטנטו מופצות ברשתות הספרים ברחבי הארץ, כולל ברשת "סטימצקי" שיפית עמדה בראשה במשך שנים.דווקא היום, כדי לחזק את המשפחה, החברים והמכרים הקרובים – משדרים קטע מראיון עמה באולפן קונטנטו נאו במסגרת התכנית "היוצאים לאור" ושיתפה אודות הרגע המטלטל ביותר בחיה – התאונה של בעלה נגד משאית נוסעת, מול עיניה הרואות.

חיל האוויר קיבל אישור סופי לרכישה של מסוקים מבצעיים חדשים, כך יוצא לאור כעת.הסיפורים של חיל האוויר שלנו שזורים עמוק בתוך פרק הספר הבלתי נגמר שהוא מדינת ישראל. חיל שעושה חיל, ופועל על מבצעים שונים שמרביתם לא ידועים לציבור הרחב.אנו בקונטנטו נאו מאמינים כי לעיתים יש לשמור סיפורים מתחת לפני השטח (ובמקרה של חיל האוויר, מעל פני הדוח), לספר אותם לשם השיתוף וההעצמה העצמית של המספר שלא בהכרח תצא לאור בתפוצה רחבה.בין אם זה דרך ראיון חסוי באולפן הטלוויזיה הדיגיטלי של קונטנטו או כתיבה והדפסה של ספר ביוגרפי פרטי קונטנטו כאן עבורכם לסייע ולכוון.תא״ל במיל. רן פקר ז״ל, טייס קרב ובכיר בתעשייה האווירית לשעבר, המריא עם קונטנטו לשמיים והוציא את ספרו המרתק לקהל הסיני על קוראיו הרבים. הוא התראיין עמנו באולפן קונטנטו במסגרת התכנית ״ישר ללב״ וסיפר אודות טיסת המודיעין ששינתה את חייו.מתי גם אתם תמריאו עם קונטנטו לספר משלכם בארץ ובעולם?

פרשת הטרדות הסוהרות בשירות בתי הסוהר מזעזעת את המדינה בימים אלו, ושר הבטחון בני גנץ העביר הנחיות חדשות לפעולה בנושא.אחד מההיבטים המטרידים ביותר הוא, שפרשה זו יצאה חלקית לאור כבר ב-2018, ללא הד תקשורתי עצום או לקיחת אחריות מהדרגים המקצועיים בנידון.אנו בקונטנטו נאו מאמינים כי תזמון היציאה לאור של סיפורנו הוא קריטי. אנחנו סבורים כי סיפורים זקוקים לצאת בזמן המתאים להם ולמספרם – בין אם דרך ראיון באולפן הטלוויזיה הדיגיטלי שלנו, דרך ספר מודפס ואינטרנטי בארץ ובעולם או אפילו סרט דוקומנטרי. קונטנטו נאו כאן כדי לסייע להוציא אותם לאוויר העולם.שר הבטחון בדימוס, שאול מופז, התארח בתכנית ״ישר ללב״ באולפן קונטנטו וסיפר על הרגע בו הוא נקט בפעולה קשה בתפקידו כשר.מתי גם אתם תבחרו לספר את ההחלטות הקשות שלכם באולפן קונטנטו נאו?

״אתם רבי המכר!״, אין אנשי שיווק טובים יותר מעצמכם להפיץ את היצירה האישית שלכם. ספרו של עמיתנו האוסטרלי, בארט קנת, הגיע למקום הראשון בדירוג "רבי המכר של אמאזון", בשלוש קטגוריות, כך בקמפיין מיתוג ויחסי ציבור כעת, עם קונטנטו נאו.ההכרה בספר מהווה כלי למיתוג האדם והעסק, כרטיס ביקור וירטואלי שאינו קשור למכירות ותמלוגים כלל. כלומר, בהחלט ניתן להגיע לרשימות רבי המכר, על פי אמאזון, בקטגוריות ספציפיות של הספר, כשכמות המכירות בפועל יכולה להיות ממש זניחה.ספרו של בארט, העוסק בארבעת השלבים שכל איש עסקים ומכירות מוכרחים להכיר, מקבל ביקורות משבחות מקוראיו ואלו שהכתוב סייע להם בשיטות המכירות האישית שלהם. זה אחד מהפרסים הגדולים ביותר שנוצר ממסע היציאה לאור: סיוע, שיפור, הכוונה ועזרה לאחרים עם הספר שלכם.אנו בקונטנטו נאו שמחים להעניק שירות ליוצרים מכל רחבי הגלובוס כדי להוציא את הספרים והסיפורים הייחודיים שלכם לאור, לכן אנו מוציאים לאור ומתרגמים ב-12 שפות שונות.מתי גם אתם תבחרו להגיע למשרדי קונטנטו נאו ולהתחיל בקמפיין מיתוג דיגיטלי עם יצירתכם?

שלושה ספרי שירה חדשים מאת מנשה יצחק רואים כעת אור בליווי בית ההוצאה לאור הבינלאומי, קונטנטו נאו.חייו של מנשה יצחק התהפכו אחרי 40 שנה של זוגיות קבועה, לרעייתו ואם ילדיו, ועבודה קבועה בבנק. לפתע, הוא מספר לנו בעיניים דומעות, חוה חוויה במהלך מסע שורשים במחנות המוות בפולין שגרם לו לכתוב שורה אחת של דף: "העצים ביער בטרבלינקה ירוקים וגבוהים כמו העצים בכל יערות פולין – ואולי מעט יותר. הדשא הצומח ביניהם ירוק ככל הדשאים באדמות פולין – ואולי מעט יותר. פריחתו של שזיף הבר לבנה כמו כל עצי פרי הצומחים פרא ביערות פולין – ואולי מעט יותר. אולי בגלל עפרם של מאות האלפים שנספג היטב באדמה הארורה הזאת". מרגע שנכתבה שורה זו, הוא יצא לדרך אל חזור שבו עזב את כל חייו הקודמים כפי שהכיר אותם, ומאז הוא משורר את חייו ונותן ביטוי חדש לרגשותיו והתבוננותו על החיים.״כשמש המתעוררת״, ספר ביכוריו, מכיל את השירים שכתב בהשראת המסע המרתק והמרגש.מאז אותו הרגע, נדבק בו חיידק הכתיבה ולא הרפה, כתיבה של סיפורים אישיים ושירים שמגיעה מלב ליבו של המשורר.מנשה לא כותב בשביל הכסף, הוא מחבר את ספריו כיוון שזה דבק בנפשו, הוא מקווה להוות השראה לסופרים ומשוררים נוספים להיפתח ולצאת למסע היציאה לאור התמידי.״אני כותב כשטוב לי,אני כותב כשרע לי,אני כותב…רק כשבאמת בא לי״זה הכיתוב המתנוסס בעטיפה האחורית של ספרו הראשון, "כשמש המתעוררת", מה שמסכם את חוויותיו כסופר ומשורר.בספרו השלישי, דלת מסתובבת, מתייחס מנשה יצחק גם לקורונה שסגרה את האנושות תחת צל הנגיף: "וכשנסיר את בגדי החג, נשוב אל מציאות עגומה. אל שגרה של חיים בצלו של נגיף".מתי גם אתם תבחרו להגיע למשרדנו עם הסיפורים המסקרנים שלכם על הרגעים העוצמתיים בחייכם?

הצגת הבימה שוברת המוסכמות, "קב"ן", זוכה לפרסים וביקורות משבחות מצופיה.היצירה של המחזאי, נבו זיו, נוגעת בהיבט משמעותי בחוויה הישראלית בו התרבות הפופולרית מנסה להימנע: פוסט-טראומה צבאית.יצירות אומנות כגון הצגות תיאטרון, ספרים עלילתיים, סרטים דוקומנטים או אפילו ספרי שירה יכולות להביא לשינוי תודעתי, מערכתי וחשיבתי – כפי שעשה ג'ורג' אורוול עם הספרים "1984" ו-"חוות החיות", הסרט "קן הקוקייה" על בסיס כתביו של קן קיזי, וגם בארץ עם "שיר לשלום" של להקת הנח"ל.עלינו לצאת לאור יחדיו בענווה ובצניעות, ללא ציפיות של מכירות עצומות או תמלוגים ארוכים. עם זאת, כל יצירה הרואה אור ונחשפת גם לקהל מצומצם של אנשים, יכולה לעשות הבדל אישי ואנושי בחלק מאלו החוזים בה. מתוך טראומה וכאב, יוצאות יצירות טהורות ומעוררות שלווה.ד"ר גבי וייסמן, הקב"ן הראשון של צה"ל שהתמודד עם עשרות חיילים בטראומה האישית שלהם, בחר באומץ להוציא את כתביו לאור בהוצאת קונטנטו נאו.בהשקת ספרו כאן במשרדנו, הוא הודה לצוות על טיפולו המסור. אנו כאן כדי ללוות אתכם לכל אורך הדרך.מתי גם אתם תחליטו להתגבר על הפחד ולהוציא לאור את היצירות האישיות שלכם עמנו?

ד״ר ברוך ברלינר יצא לאור עם ארבעת ספריו הבינלאומיים בקונטנטו נאו כמה ימים מוקדם יותר, וכעת חוגג יום הולדת 79 מיוחד.ד״ר ברוך ברלינר הוא יוצר אותו אנו מלווים במשך שנים ארוכות, ארבעת ספריו שיצאו השנה מציבים אותו עם מספר דו ספרתי של יצירות שיצאו לאור עמנו. שלושה ספרים בעברית ואחד בגרמנית המופצים בארץ ובעולם.ברלינר, שבילה את רוב הקריירה שלו כאקטואר בשוויץ עם דוקטורט לכלכלה, תמיד כתב והלחין שירים בזמנו הפנוי מחוץ לעבודתו היומית. בימים אלו, הוא עובד במלאכתו ״במשרה מלאה״ ומפיץ את עבודותיו ברחבי הגלובוס.אנו בקונטנטו נאו שמחים לאחל לברוך יום הולדת שמח עם נשות המילים של ספרו – ד"ר מיקי כץ וחדווה בר און, האחראיות על הטקסט, העריכה והניקוד של יצירותיו.מתי גם אתם תבחרו לחגוג עמנו ולצאת יחדיו למסע יציאה לאור משותף?

כתוב/כתבי תגובה