נתנאל סמריק: "לא רק בלונדינית" בחזרה בסצנה עם הצגה כובשת בתיאטרות ישראל. תודה לאל וודס שלנו, פנינה רוזנבלום על הריאיון רווי הסיפורים באולפן הטלוויזיה הדיגיטלית.

״לא רק בלונדינית״ הוא אחד מסרטי הקאלט הגדולים ביותר שיצאו בתחילת המילניום, שזכה לדעות מקוטבות במיוחד. יש הסבורים כי זהו סרט מעצים לנשים, סיפור מרתק בו תלמידה לתואר ראשון באופנה מתגברת על הזלזול של כולם ומסיימת תואר במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת הרווארד הנחשקת. אחרים גורסים כי הסרט מזקק באופן מגוחך משפט רצח לידיעת עובדות איזוטריות על עיצוב שיער, ודווקא מקדם ומנציח סטראוטיפים נשיים במקום להוקיע אותם.
על ההצלחה של הסרט, אין עוררין. הוא צבר מעל 140 מיליון דולר בקופות, היה מועמד לשני פרסי גלובוס הזהב (לבסוף לא זכה, אך השחקנית הראשית בסרט, ריס ווית׳רספון, קטפה את הפרס הנשחק על משחקה בסרט) והותיר את חותמו גם 20 שנים לאחר יציאתו לאור באקרנים ברחבי העולם.
לאחרונה, עלה עיבוד ישראלי למחזמר הקומי שמציג בבמות התיאטרון ברחבי הארץ ונוחל הצלחה כבירה.
אנו בקונטנטו תמיד רוצים להעצים ולקדם ערכים פלורליסטים, לעזור ולסייע לחולל שינוי לטובה בנפש האדם באמצעות סיפורו וספרו.
אחת הישראליות שמייצגות ערכים פמיניסטים ומקדמת בדרכה כבר 40 שנה, עוצמה נשית, היא פנינה רוזנבלום. חברת כנסת לשעבר, דוגמנית, אשת עסקים, זמרת, כותבת ולאחרונה גם סבתא. קיבלנו בבית ההוצאה לאור הבינלאומי שלנו בקונטנטו, את פנינה רוזנבלום בידיים פתוחות ושמחות לריאיון באולפננו.
בהשראת פנינה רוזנבלום, אנו מזמינים אתכם לראות בעצמכם מה שאחרים אינם מנסים לראות בכם. מתי גם אתם תבחרו להוציא לאור את הרגעים בלונדינים בחייכם במשרדי קונטנטו?

כתוב/כתבי תגובה