הסופרת, נורית בורגר ינאי, בהרצאה חדשה: "דברים ששמרתי בבטן" על 3 לידות שקטות טראגיות וההתגברות הרגשית

"הרגע המטלטל בחיים שלי היה הרגע בו נשאלתי האם להמשיך את ההיריון שאני נושאת בבטני. הרופאים מזהים בעיה בעוברית ואומרים שהם לא יכולים להמליץ לנו או להגיד לנו להפסיק את ההיריון, זו צריכה להיות החלטה שלנו. אומרים לנו שהראש קטן, תסמונת מיוחדת שבה קופסת המוח ממש נסגרת בשבועות מוקדמים והאונה הקדמית של המוח לא מתפתחת" נפתח הראיון הראשון של נורית בורגר ינאי באולפן הטלוויזיה הדיגיטלי של קונטנטו נאו, בסערה.

"לקחו אותי מהחדר הלידה לחדר היולדות, בצורה הכי לא רגישה שיכולה להיות. אני מתבקשת לבחור באותו הרגע, לתת תשובה בו במקום. צריכים לקבל את תשובת המנהלים הגבוהים על מנת להפסיק את ההיריון, במיוחד בשלב כה מאוחר… התנחמתי שבתוך כל סערת אי הוודאות הזו, לפחות הייתי יכולה להחליט בעצמי מה יקרה הלאה, זה חיזק אותי."

על הדילמה הבלתי אפשרית, חלקה עמנו נורית את הרגעים והמבטים עם בעלה לשעבר, שקראו את המחשבות אחד של השנייה: "הסתכלנו אחד על השנייה, ואנחנו מהנהנים כן עם הראש. אני חושבת שאני הנהנתי קודם, כי בכל הסיפור הזה ואלו שבאו אחריו, יש לי שליטה על הגוף שלי… הייתה לי גם תחושה של אמונה מאוד חזקה שזה באמת מה שצריך לקרות
שלא סתם עברו חודשיים של בדיקות, כנראה שלא סתם".

ההחלטה האמיצה של נורית בורגר ינאי, להפסיק את ההיריון בגיל 25 עם בעלה לשעבר לאחר חששות ולבטים רבים, פותחת את הדלת להרצאה החדשה שלה "דברים ששמרתי בבטן", שעולה בימים אלו ממש. כיום, נורית היא אמא לחמישה ילדים מקסימים, מסיפור קשה להצלחה מסחררת.

המשפט שמלווה את נורית לאורך חייה הוא משפט איקוני של הבודהה שאומר כך: "זכרו נא היטב, בניי, כי ללא השתנות דבר אינו קיים. כי לא חשוב עד כמה קשה היה העבר, תמיד אתם יכולים להתחיל מחדש היום".

לאור המשפט הזה, נורית בורגר ינאי בונה לעצמה את עולמה מחדש בכל יום, וזה ניכר בסיפורים הקצרים שעלו לדפוס בספר "משולש המכשפה", שמאגד את המעשיות שנכתבו בבלוג "אמור – מדברים אהבה" שבניהולה של נורית, סיפורים המתכתבים עם מציאות החיים אך בעת ובעונה אחת, יוצרים מציאות חדשה.

שאלנו את המו"ל של בית ההוצאה לאור הבינלאומי קונטנטו נאו, נתנאל סמריק, על חווית העבודה המשותפת בליווי של נורית בורגר ינאי בסדרת ראיונות וכעת גם בהרצאה החדשה המבוססת על סיפור חייה הבלתי נתפס, הוא אמר לנו כי: "מדובר בעלמה מעוררת השראה, אופטימית עם לב ענק שיכולה להעצים לא רק נשים שעברו טראומות בחיים, אלא גם הגברים שעמדו לצד האישה שלהם בסיטואציות קשות מנשוא. האנשים האלה, כמו נורית, בחרו להפוך את החוויות הללו לדלק שמניע אותם להמשיך. מבלי לאבד אמון ואמונה, בזכות לב גדול, חיוך רחב, שפה כנה ותהליך רגשי משמעותי".

נורית סיפרה לנו בדמעות על מסע המיתוג הדיגיטלי החדשניוהמרתק שלה עם קונטנטו נאו, שכעת נמצא בעיצומו: "אני מאוד מתרגשת, סיפרתי את הסיפור הזה, של הלידה השקטה, הרבה מאוד פעמים. חשבתי שאני כבר לא מתרגשת מזה, ופתאום עכשיו זה חזר אליי, ההתרגשות".

לפרסום הסיפור המרגש של נורית בורגר ינאי במדיה הדיגיטלית , מוזמנים לפנות ישירות אל נורית באמצעות הטלפון הנייד: 054-4511812 או ישירות להוצאה לאור, קונטנטו נאו, באמצעות הטלפון 03-5616666 או הנייד: 054-7577048, או דרך כתובת הדוא"ל: Netanel@Contentonow.com

כתוב/כתבי תגובה