בונים את הסיפור האנושי והכנה שלכם – נתנאל סמריק וצוות קונטנטו נאו.

מרצח רבין, קריסת העיר ניו יורק עד למהפכה בתחום החינוך ומיתוג בית המדיטציה הנרחב בעולם – הסיפור של נתנאל סמריק וקונטנטו נאו.

אנו חווים היסטוריה כל יום שעובר, אך נתנאל סמריק לא ידע שהוא יתפוס הצצה אחרונה בהחלט לאדם שהרצח שלו שינה את הכיוון של מדינה שלמה. נתנאל סמריק, אז כתב פוליטי בגלי צה"ל, שאל את יצחק רבין האם עצרת השלום שארגן בכיכר מלכי ישראל ב-4 לנובמבר 1995 "תהיה יריית הפתיחה" בקמפיין הבחירות שלו. אף אחד לא ידע שהשאלה הזו הפכה להיות רמז מטרים ומטריד לרצח המזעזע שהגיע ממש לאחריה.

6 שנים לאחר מכן, העיר ניו יורק הרוסה והמומה לאחר אסון התאומים. נתנאל סמריק, שיצא יחד עם יעקב איילון למסע מרתק בתפוח הגדול, הגיע מצויד בשני דברים: אמון ואמונה. ברכב משוריין עם העוזר האישי של הגיבור הניו יורקי דאז, רודי ג'וליאני, הוא הגיע לצלם את ראש העיר המיתולוגי של ניו יורק לראיון בלעדי לפריים טיים.

הסיפורים העוצמתיים של סמריק וצוותו בקונטנטו נעים גם בצד השני של הספקטרום. עם שיתוף פעולה מיוחד במיזם כיתה אוהבת שמנחיל ערכים חשובים במערכות החינוך ברחבי העולם, ועד לראיונות מרתקים עם נזירות שמקדישות את חייהן ללימוד מדיטציה ללא תשלום או התחייבות.

לאחר עשורים של סיפורים, סמריק וצוותו בקונטנטו הפכו להיות מומחים במסגור הסיפור הייחודי שמצוי בכל אחד מאיתנו. הוא יוצא לאור כל יום בקונטנטו בערוצי המדיה השונים, מוזמנים לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק הרשמי של בית ההוצאה לאור הבינלאומי ולקבל תוכן נדיר ומיוחד היישר לעמוד הפייסבוק האישי שלכם: https://www.facebook.com/BookPublish/

למה אתם מחכים? תעשו לייק לעמוד שלנו, שלחו לנו ווצאפ למספר: 054-7577048 עם השם המלא שלכם, ותקבלו במתנה הדרכה ראשונה בשווי 1,000 ש"ח ליציאה לאור בעצמכם מתוך הקורס הדיגיטלי המלא ליציאה לאור של קונטנטו.

כתוב/כתבי תגובה