נתנאל סמריק: הסיפורים החמים של הקיץ היוצאים לאור בקונטנטו נאו

שלום, כאן נתנאל סמריק, מו"ל קונטנטו נאו,שורה ענפה של כותבים, אנשי עסקים ויועצים יוצאים לאור כל שבוע ב-"קונטנטו נאו".שמח לחלוק עמך את חדשות היציאה לאור של השבוע החולף: האזינו פעם נוספת להסכתים האהובים עליכם על מנת להבין כיצד להעביר מידע וסיפורים בצורה אותנטית דרך אודיו. היום, ספרי אודיו הם פורמט חובה לכל ספר על מנת להנגיש אותו בקלות יתר גם לאנשים המתקשים בקריאה, האזינו לפודקאסטים מרתקים ורשמו לעצמכם הארות נכונות ומגוונות כדי למצוא את הקול הפנימי שלכם. אנו בקונטנטו נשמח מאוד לפגוש אתכם לפגישות ייעוץ במשרדנו, הפגישה הראשונה היא לגמרי במתנה מאיתנו. אנו מצפים לשבת אתכם בנחת יחדיו ברמת החייל בתל אביב, או אפילו דרך זום או ווידאו ווצאפ. הבחירה היא לחלוטין שלכם. You are a Best Seller מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.צפו מחדש בסרטים האהובים עליכם על מנת לדייק את עצמכם ולהתבונן על דרך לא שגרתית להוציא לאור את הסיפור שלכם.

סרטים עלילתיים הולכים על קו מאוד מסקרן של יצירת הזדהות עם הצופים לבין ראוותנות קולנועית. הסיפור האישי שלכם צריך להיות כנה ומדויק, אך ניתן להוסיף קסם הוליוודי בדרך שאנו מספרים אותו לידידנו. אנו בקונטנטו נשמח מאוד לפגוש אתכם לפגישות ייעוץ במשרדנו, הפגישה הראשונה היא לגמרי במתנה מאיתנו. אנו מצפים לשבת אתכם בנחת יחדיו ברמת החייל בתל אביב, או אפילו דרך זום או ווידאו ווצאפ. הבחירה היא לחלוטין שלכם. You are a Best Seller מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם. צפו מחדש בסדרות האהובות עליכם על מנת להחיות את המוזה של הסיפור האנושי והמיוחד שלכם. סדרות טלוויזיה מספרות סיפור בדרך מעניינת, ושוזרים כמה סוגי אומנות בפורמט ייחודי אחד. הסתכלו לעומק על הסדרות האהובות עליכם ורשמו לעצמכם נקודות חשובות לסיפור שלכם. אנו בקונטנטו נשמח מאוד לפגוש אתכם לפגישות ייעוץ במשרדנו, הפגישה הראשונה היא לגמרי במתנה מאיתנו. אנו מצפים לשבת אתכם בנחת יחדיו ברמת החייל בתל אביב, או אפילו דרך זום או ווידאו ווצאפ. הבחירה היא לחלוטין שלכם. You are a Best Seller מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם. צאו לספריה העירונית לקבל השראה מספרים שלא ראיתם בעבר. "כאשר ההשראה לא באה אליי, אני יוצא ופוגש אותה בחצי הדרך." ~ זיגמונד פרויד. היו אקטיביים ולכו לכוכים הנסתרים של הספריה העירונית על מנת לקבל השראה ממקומות בלתי צפוים בספרים. אנו בקונטנטו נשמח מאוד לפגוש אתכם לפגישות ייעוץ במשרדנו, הפגישה הראשונה היא לגמרי במתנה מאיתנו ללא שום התחייבות מצידכם, מלבד התחייבות לסיפור כנה ואמיתי מאתכם. אנו מצפים לשבת אתכם בנחת יחדיו ברמת החייל בתל אביב, או אפילו דרך זום או ווידאו ווצאפ. הבחירה היא לחלוטין שלכם. You are a Best Seller מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם. מצאו קורס אוניברסיטאי שמסקרן אתכם לקבל ממנו השראה תחקיר לגבי הסיפור שתוציאו לאור. על מנת להשיג ידע מעמיק וזווית התבוננות שונה על הסיפור שאתם מעוניינים להוציא לאוויר העולם, ניתן להשתתף בקורסים באוניברסיטאות השונות וכך להוסיף נופך מקצועי דרך ספר, ראיון או אפילו סרט דוקומנטרי. אנו בקונטנטו נשמח מאוד לפגוש אתכם לפגישות ייעוץ במשרדנו, הפגישה הראשונה היא לגמרי במתנה מאיתנו. אנו מצפים לשבת אתכם בנחת יחדיו ברמת החייל בתל אביב, או אפילו דרך זום או ווידאו ווצאפ. הבחירה היא לחלוטין שלכם. You are a Best Seller מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם.

פתחו ערוץ יוטיוב עסקי והעלו לשם טעימות מסיפור החיים שלכם או מהסיפור המקצועי שאתם מבקשים לספר. בעזרת סרטים קצרים וממגנטים דרך היוטיוב, נוכל להשיג תוצאות גבוהות בחיפוש גוגל ולהזרים גלים חדשים של קוראים ממוקדים לסיפור האישי והמסקרן שלכם. אנו בקונטנטו נשמח מאוד לפגוש אתכם לפגישות ייעוץ במשרדנו, הפגישה הראשונה היא לגמרי במתנה מאיתנו ללא שום התחייבות מצידכם, מלבד התחייבות לסיפור כנה ואמיתי מאתכם. אנו מצפים לשבת אתכם בנחת יחדיו באזור רמת החייל בתל אביב, או אפילו דרך זום או ווידאו ווצאפ. הבחירה היא לחלוטין שלכם. You are a Best Seller! מוזמנים לשלוח לדף הודעה פרטית דרך הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, ואנו נשמח לסייע לסיפור שלכם לצאת לאור בדרך המתאימה לו ולכם. מוזמנים לאולפן הטלוויזיה שלנו כדי ללמוד כיצד להוציא לאור את סיפורכם המיוחד. כדי לעשות צעד משמעותי בתהליך היציאה שלך לאור.

כתוב/כתבי תגובה