נתנאל סמריק: השר לשעבר שטרית מוריד פרופיל ופורש מהועדה למינוי היועמ"ש. דווקא היום, משדרים איתו ראיון מרתק באולפן הטלוויזיה הדיגיטלית.

יצא לאור כעת כי השר לשעבר, מאיר שטרית, פרש מהועדה למינוי היועמ"ש בעקבות התנגדות שרים רבים למינויו.
השר בדימוס, שגם התמודד על תפקיד נשיא המדינה, הגיש את מכתבו לשר המשפטים, גדעון סער, בו טען כי ייפגע תהליך המינוי בשל השמצות על הימצאותו בועדה.
כוחם של סיפורים רב עוצמה, מומלץ לכל אחד מאיתנו שהוא מספר סיפור על אדם אחר, בין אם הוא כתוב או נאמר בעל פה, בוודאי אם משודר, לתת תשומת לב יתרה לאמת. האם אנחנו במאת ובתמים משוכנעים שמה שאנחנו מספרים הוא אמיתי או אולי סתם עלילה. הזהירות, המתינות ומחשבה פעמיים/שלוש לפני שבוקעת מילה מפינו ועלולה לשנות מסלול חיים של אדם אחר, גם בדרגים הבכירים ביותר, העצה הזאת מוגשת לכולנו כחומר למחשבה. האם בדקנו עד הסוף מה שאמרנו? האם עשינו זאת בזהירות? חוק קוסמי ידוע ש"המברך את חברו נענה תחילה". האתגר הוא שגם ה"מקלל את חברו נענה תחילה". זאת אומרת – הזהירות המתבקשת היא לא רק כדי לשמור על נשוא הסיפור שלנו, אלא גם כדי לשמור על עצמנו.
מאיר שטרית התארח באולפן קונטנטו נאו במסגרת התכנית "היוצאים לאור", בו סיפר לנו אודות הרגע המטלטל בחייו – המוות של בתו ממחלת הסרטן, ועל דרך ההתמודדות שלו בתקופה קשה זו.
אנו בקונטנטו נשמח לסייע להוציא את הסיפורים שלכם לאור, גם השמחים והחיוביים וגם הקשים והמטלטלים. מתי גם אתם תבחרו להגיע למשרדנו עם הסיפור ששינה את חייכם?


כתוב/כתבי תגובה