נתנאל סמריק: כוכב הרוק ניל יאנג, נולד היום לפני 76 שנים. הוא יצא לאור עם מפוחית מבלי שאיש יכיר אותו. יציאה לאור בענווה מבלי לצפות לתוצאה היא מפתח להצלחה. היום משדרים את השקת ספר השירים של איריס צבר. מתי גם אתם פותחים את מגירת השירים והסיפורים שלכם במשרדי קונטנטו נאו?

ניל יאנג, אחד מכותבי השירים והסיפורים המוצלחים בהיסטוריה, חוגג היום יום הולדת 76.
מסע יציאתו לאור של יאנג הוא מסע סבוך אך מסקרן עם סיפור אנושי פנטסטי: הוא חלה בפוליו בגיל 6, יצא לסיבוב הופעות ראשון כשאיש אינו מכיר אותו עם גיטרה ומפוחית בלבד, הוא הצטרף לשלושה מוזיקאים וביחד הוציאו לאור אלבום היסטורי: "קרוסבי, סטילס, נאש ויאנג", ומשם פתח בקריירת סולו שמיקמה אותו בהיכל התהילה של הרוק.
בהשראת אומני הענק, גם אנחנו ואתם שכותבים למגרה וחולמים לצאת לאור, חשוב שנגיע לתהליך בענווה ובצניעות. בידיעה שנדירים הם אילו שהופכים ל-"ניל יאנג". יחד עם זאת, חווית המימוש ביחס לעצמינו היא המפתח לתחושת ההצלחה. ממליצים בחום לפתוח את המגרה ולצאת באומץ קדימה, יחד עם זאת, ללא בנייה של פנטזיות על מימדי ההצלחה וההכרה. יוצר יוצא לאור כי הוא לא יכול אחרת. לא בשביל חלומות על "רב מכר". יציאה לאור על טהרת התוכן ואהבה למסע הזה.
כותבת שירים ״צברית״ משלנו, איריס צבר, הוציאה לאור את ספר שיריה, ״הרי סיני ארץ בראשית״, כאן בהוצאת קונטנטו נאו.בין אם זה דרך ספר שירים כמו איריס צבר, או דרך ביוגרפיה מקיפה עם סופר צללים, דרך סרט דוקומנטרי בהפקתנו או אפילו דרך ראיונות אנושיים ומרגשים באולפן הטלוויזיה הדיגיטלית שלנו, נשמח להיות שם ולסייע לסיפורכם לצאת לאוויר העולם.
מתי גם אתם תבחרו להוציא לאור את מזמור חייכם בקונטנטו?

כתוב/כתבי תגובה