נתנאל סמריק: מכבי תל אביב בכדורסל יוצאת למסע מפרך. אחד מגדולי שחקני הקבוצה, מיקי ברקוביץ, התראיין באולפן

בתקופת הקורונה, אוהדי הספורט בכל העולם נאלצו לקחת צעד אחורה מהמגרשים ולצפות בספורטאים האהובים עליהם מהספות הביתיות. לאחר מעל 500 ימים בהם ההיכל הביתי של מכבי תל אביב, היה מחוסר קהל במשחקי היורוליג, הצהובים קיבלו חזרה את האוהדים למגרשים. מהם זקוקים כעת לדחיפה אדירה – הם משחקים 5 משחקים ב-12 הימים הקרובים!
הסיפור של מכבי תל אביב חרוט היטב בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל. ממסיבת יציאה לאור אדירה עם זכייה בגביע אירופה בשנת 1977 ועד שתי סנסציות רצופות בדרך להיות מלכי היבשת ב-2014.
בקונטנטו נאו אנו מעניקים במה לספורטאים הגדולים של ישראל, מוטל׳ה שפיגלר התארח באולפן קונטנטו נאו, עדי גורדון הוציא אצלנו את ספרו המקסים, ״להיות מלך אמיתי״, הטניסאי הבכיר בתולדות ישראל, עמוס מנסדורף שוחח עם נתנאל סמריק באולפן הטלוויזיה הדיגיטלית וקצרה היריעה מלהכיל.
כדורסל בפרט וספורט בכלל הוא סיפור מלכד, קהילתי ושיתופי בו כל האוהדים מכלל הסוגים עומדים עם מטרה משותפת אחת: ליהנות, להתחבר ולהרגיש שייך לסיפורה של הקבוצה שלהם. אנו בקונטנטו שמים את ערכי השיתופיות והקהילתיות במקום חשוב בתהליכי ההוצאה לאור – כולנו שותפים מלאים לתהליך כדי שתצא לאור היצירה הטובה ביותר עבורכם.
היום משדרים את מיקי ברקוביץ, שזכה לכינוי ״מ.י.ק.י״ על ידי חברי הגשש, עצר באולפני קונטנטו נאו לגישוש קצר.
מתי אתם גם מספרים על "גביע אירופה" של החיים שלכם?

כתוב/כתבי תגובה