נתנאל סמריק: מהפכת פייזר – חיסון הילדים לקורונה צפוי להיות מאושר בשבוע הבא לאחר הניסוי המקדים. בקרוב 2 מיליון איש לא יהיו מחוסנים. היום אנו משדרים ריאיון עבר עם מנהל מח' מוביל בבית חולים באולפן קונטנטו נאו.

חיסון הילדים של פייזר לקורונה צפוי להיות מאושר בשבוע הבא לאחר הניסוי הראשוני ולאור ירידה חדה במס' המחוסנים בישראל. בקרוב 2 מליון איש אינם מוגדרים מחוסני פייזר.
המאבק הבלתי מתפשר בסיפור הקורונה לא צפוי להיגמר בקרוב, אך חיסון הילדים יכול להיות זרז חשוב מאוד בתהליך הדיון הציבורי אודותיו. ועדות החיסונים משנות את החיים על פני כדור הארץ או שמא להפך, מנועי החיסון מבהירים שהם בעלי הבית של החיים שלהם.
הדילמות המוסריות העזות סביב חיסון הקורונה ובכלל רוחשות יומיום מזה שנים במחלקות הרגישות בבתי החולים. פרופ׳ כץ, מומחה הנוירולוגיה בעל שם עולמי, סיפר אצלנו באולפן קונטנטו על הרגעים הקריטיים ביותר בעבודתן כמנהל גוף רפואי.
הוא חלק עמנו את ההפרדה שמבצע בין סיפור חייו הפרטיים לבין סיפוריו בעבודתו.אנו גורסים שספרים וסיפורים יוצאים לאור בצורה המיטבית באופן ובזמן הנוח לגיבורי הסיפור לחלוק אותם עם העולם. בין אם זה בריאיון טלוויזיוני, ספר על חייך או סרט דוקומנטרי – לסיפור המרתק שלך מגיע לצאת מליבך ובמועד המתאים לך, גם לפגוש את העולם.
מתי גם אתם תבחרו לצאת לאור עמנו עם ההחלטות הכירורגיות של חייכם?

כתוב/כתבי תגובה