נתנאל סמריק: פייסבוק ושלוחותיה שבו לעבודה – סודרה התקלה שהשביתה את העולם. כולנו היו בצפייה להנפת ״שרביט הקסמים״ שיחזירם לפעולה בהקדם האפשרי. היום משדרים את הריאיון של אומן החושים הפנטסטי, ליאור סושרד, באולפננו. מתי תבחרו להגיע אלינו עם סיפורכם הקסום והמקסים?

בעקבות התקלה הגלובלית, פייסבוק, וואצאפ ואינסטגרם, אולי שלוש היישומונים החזקים בעולם, לא היו מעודכנים למשתמשים במשך שעות ארוכות ומייגעות.


בהווה, הרשתות החברתיות הן הדרך, בה' הידיעה, של אנשים לצאת לאור עם הסיפורים שלהם. ה-״סטורי״ שאנו ממליצים לכל אחד להעלות כל יום ויום. אצלנו בקונטנטו נאו, עובדים על גישור על הפער בין הישן והקלאסי לבין העכשווי והמודרני. מפרסמים גם ספרים עם כריכה קשיחה ויודעים כיצד להפיץ לאמאזון בשלל שפות, שולחים עבי כרס לבתי דפוס נבחרים יחד עם גרסאות אינטרנטיות ומיתוג דיגיטלי שלם, שואלים שאלות כנות, אישיות ומלב אל לב אך בנוסף יודעים גם לשתף ברשתות החברתיות.


כאמור, במשך כשלושים שנים של עיסוק בהוצאות לאור הדבר שתמיד היה הלב הפועם שלנו הוא סיפורים איכותיים. אנו בקונטנטו נאו מאמינים כי לכל אדם ולכל סיפור יש את ה-״קסם״ משלו.


״להשתמש בחמשת החושים כדי ליצור חוויה של חוש שישי״ ליאור סושרד קבע כך באולפני קונטנטו, כאשר אומן החושים בעל השם העולמי, נשאל אודות כיצד היה מתאר את החוויה של מופעיו. אנו סמוכים ובטוחים כי גם לכם יש חוש שישי לסיפור המרתק שלכם, מתי תבחרו לבקר אצלנו ונאזין לסיפור הקסום שלכם?

כתוב/כתבי תגובה