נתנאל סמריק: מהומות אודות התו הירוק – דווקא היום מחזקים את אנשי הרפואה והבריאות עם שיחה זו של פרופסור לאוניד אידלמן באולפני קונטנטו נאו

היום נכנסו לתוקף הגבלות נוספות של התו הירוק, המותירים למחוסנים בחיסון שלישי בלבד, בהתניה שעבר שבוע מקבלתו, להציג את התו הנשחק בבתי עסק ברחבי הארץ.
תקופת הקורונה הייתה והינה תקופה לא קלה ברמה עולמית, ואלו שנפגעו מכך רבות הם אנשי והבריאות והרפואה המסורים שנאלצו לסבול קשיים פיזיים ונפשיים יוצאים מן הכלל בתוך סבך של מגפה מבלבלת ומסוכנת במיוחד.


אנו בקונטנטו נאו מביעים כבוד לאנשי הרפואה ושמחים לחפור במוחם של המומחים הגדולים ביותר בתחום הרפואה בארץ אודות סיפורים בתחום התמחותם והחיים האישיים שלהם. בעין הטורנדו, באמצע המאבק והויכוח הבלתי נגמר והמתיש הזה אודות הגבלות התו הירוק, אנו רוצים לרומם את רוחם של אנשי הרפואה, כי מגיע להם חיזוקים ועידוד ככל האפשר בתקופה הזו עם ריאיון מרתק של פרופסור לאוניד אידלמן, נשיא ההסתדרות הרפואית העולמית כיום, באולפני קונטנטו נאו עם המוציא לאור הבינלאומי, נתנאל סמריק, בין היתר אודות הספר: "סיפורים בחלוק הלבן" שיצא לאור בעזרה והובלה של קונטנטו נאו.


אצלנו, לא משנה מהו החלוק, או הכובע על ראשכם, בו אתם רוצים להוציא לאור את הסיפור המסקרן שלכם, בקונטנטו תמיד שמחים להיות שם בשבילכם. מתי פגישה במשרדנו?

כתוב/כתבי תגובה